Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) (2003.09-2009.07) 163km » RX409836A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Lancia Thesis (841_) 2.4 Jtd (841.axe1b0, 841.axh110) (2003.09-2009.07) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX409836A0 FTE automotive GmbH

RX409836A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX409836A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka 1 [mm]40
Średnica tłoka 2 [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX409835A0
nr EAN4028569495019

skład zestawu:
RKS8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8647014 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX409836A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX409836A0 AUDI CABRIOLET 92-00, COUPE 88-96, 80 91-96
numery OEM:
AUDI      895 615 124 A
SEAT      895 615 124 A
SKODA      895 615 124 A
VOLKSWAGEN      895 615 124 A
zamienniki:
PF11134
brak
LPR
13012147124
brak
SBS
341957
brak
KAWE
38137500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX409836A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu