Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX409857A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX409857A0 FTE automotive GmbH

RX409857A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX409857A0

Średnica tłoka [mm] 40
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy MANDO
parzyste numery artykułów RX409858A0
nr EAN 4028569670348

skład zestawu:
RKS8648003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836039 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX409857A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA; OPEL ANTARA A 2.0D-3.2 06.06-
numery OEM:
OPEL      20993776
OPEL      22803714
OPEL      4804640
OPEL      4808054
OPEL      4808863
OPEL      4819809
OPEL      4820762
OPEL      95514976
OPEL      95520191
OPEL      96626050
OPEL      96626073
VAUXHALL      20993776
VAUXHALL      22803714
VAUXHALL      95514976
VAUXHALL      96626050
VAUXHALL      96626073
CHEVROLET      22803714
CHEVROLET      95152633
CHEVROLET      96626050
CHEVROLET      96626073

Zastosowanie Zacisk hamulca RX409857A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu