Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco TRAKKER I AD 380T42 W (2005-2012) 420km » RX429807A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad 380t42 W (2005-2012) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX429807A0 FTE automotive GmbH

RX429807A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX429807A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]42
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX429808A0
nr EAN4028569488653

skład zestawu:
RKS8633046 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833017 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8933008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX429807A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX429807A0 SMART ROADSTER 0.7 61KM 03-05
numery OEM:
SMART      0004334V001000000
SMART      0004334V002
SMART      0004334V002000000
SMART      Q0004334V
zamienniki:
LC7537
brak
DELPHI
0 204 204 988
brak
BOSCH
13012133191
brak
SBS
343336
brak
KAWE
38097300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX429807A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu