Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX439825A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX439825A0 FTE automotive GmbH

RX439825A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX439825A0

Średnica tłoka [mm] 43
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy NISSAN
parzyste numery artykułów RX439824A0
nr EAN 4028569488905

skład zestawu:
RKS8622011 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8822012 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8922016 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX439825A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX439825A0 NISSAN URVAN 86-97, VANETTE 86-95
numery OEM:
NISSAN      41001-04C02
NISSAN      41001-04C03
NISSAN      41001-08N01
NISSAN      41001-08N02
NISSAN      41001-08N03
NISSAN      41001-17C00
NISSAN      41001-17C01
NISSAN      41001-17C02
NISSAN      41001-17C03
zamienniki:
ADN14864
brak
BLUE PRINT
212292
NK
1301212292
brak
SBS
34953
brak
KAWE
38099800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX439825A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu