Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.3 (1978.09-1986.07) 60km » RX439831A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.3 (1978.09-1986.07) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX439831A0 FTE automotive GmbH

RX439831A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX439831A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]63
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAKEBONO
parzyste numery artykułówRX439830A0
nr EAN4028569488967

skład zestawu:
RKS8645043 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8845043 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8945028 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX439831A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX439831A0 TOYOTA PREVIA 00-06
numery OEM:
TOYOTA      47730-28260
zamienniki:
J3222107
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
DC82975
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
13012145212
brak
SBS
342975
brak
KAWE
38100400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX439831A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu