Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX449802A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX449802A0 FTE automotive GmbH

RX449802A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX449802A0

Średnica tłoka 1 [mm] 44
Średnica tłoka 2 [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BREMBO
parzyste numery artykułów RX449801A0
nr EAN 4028569451718

skład zestawu:
RKS8637012 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8637013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8837016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX449802A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX449802A0 CITROEN JUMPER 2.0 109KM 94-02, 2.0HDI 84KM 01-02 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
CITROËN      1607376980
CITROËN      4401E5
CITROËN      4401F6
CITROËN      4401H7
CITROËN      4401L7
FIAT      735289102
FIAT      735361977
FIAT      77362698
FIAT      77364455
FIAT      9949414
PEUGEOT      1607376980
PEUGEOT      4401E5
PEUGEOT      4401H7
PEUGEOT      4401L7

Zastosowanie Zacisk hamulca RX449802A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu