Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX449825A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX449825A0 FTE automotive GmbH

RX449825A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX449825A0

Średnica tłoka 1 [mm] 44
Średnica tłoka 2 [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BREMBO
parzyste numery artykułów RX449826A0
nr EAN 4028569661612

skład zestawu:
RKS8619019 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8619020 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8819025 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX449825A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: CITROEN JUMPER; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 2.0D-3.0D 04.06-
numery OEM:
CITROËN      1651765680
CITROËN      4401J6
FIAT      71769990
FIAT      71793156
FIAT      71793157
FIAT      71793158
FIAT      735353858
FIAT      77363156
FIAT      77363157
FIAT      77363158
FIAT      77364042
FIAT      775353858
PEUGEOT      4401J6
zamienniki:
DC83910
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QBS7681
brak
QUINTON
13012119143
brak
SBS
343910
brak
KAWE
8AC 355 394-151
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca RX449825A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu