Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 417 CDI RWD (907.141, 907.143, 907.145, 907.241, 907.243... (2021-???) 170km » RX459806A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 417 Cdi Rwd (907.141, 907.143, 907.145, 907.241, 907.243... (2021-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX459806A0 FTE automotive GmbH

RX459806A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX459806A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX459805A0
nr EAN4028569487274
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8633029 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8822006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX459806A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX459806A0 MERCEDES SPRINTER 2-T 95-06, SPRINTER 4-T 97-06
numery OEM:
AUDI      2D0 615 424A
MERCEDES-BENZ      002 420 30 83
MERCEDES-BENZ      901 420 04 02
MERCEDES-BENZ      901 420 23 02
MERCEDES-BENZ      A 002 420 30 83
MERCEDES-BENZ      A 901 420 04 02
MERCEDES-BENZ      A 901 420 23 02
SEAT      2D0 615 424 A
SKODA      2D0 615 424 A
VOLKSWAGEN      2D0 615 424 A

Zastosowanie Zacisk hamulca RX459806A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.