Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX459834A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX459834A0 FTE automotive GmbH

RX459834A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX459834A0

Średnica tłoka [mm] 45
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów RX459833A0
nr EAN 4028569491714

skład zestawu:
RKS8639004 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX459834A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX459834A0 OPEL MOVANO 98-
numery OEM:
OPEL      4501215
OPEL      9161515
RENAULT      77 01 205 764
RENAULT      8111959
VAUXHALL      9161515
zamienniki:
0 986 47B 631
brak
BOSCH
LC7524
brak
DELPHI
13012136104
brak
SBS
343043
brak
KAWE
38132600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX459834A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu