Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz KLASA G (W463) 230 GE (463.224, 463.225) (1990.06-1993.06) 126km » RX459846A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa G (w463) 230 Ge (463.224, 463.225) (1990.06-1993.06) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX459846A0 FTE automotive GmbH

RX459846A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX459846A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX459845A0
nr EAN4028569652337
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8633033 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8933004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX459846A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX459846A0
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 420 35 83
MERCEDES-BENZ      A 002 420 35 83
VOLKSWAGEN      2D0 615 424 C
zamienniki:
13012147302
brak
SBS
344069
brak
KAWE

Zastosowanie Zacisk hamulca RX459846A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.