Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX469801A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX469801A0 FTE automotive GmbH

RX469801A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX469801A0

Średnica tłoka 1 [mm] 46
Średnica tłoka 2 [mm] 52
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 300
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BREMBO
parzyste numery artykułów RX469802A0
nr EAN 4028569451749

skład zestawu:
RKS8637001 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8637002 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8837019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX469801A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX469801A0 CITROEN JUMPER 94-
numery OEM:
CITROËN      1607378080
CITROËN      4401E8
CITROËN      4401J0
CITROËN      4401N0
FIAT      735289105
FIAT      735361980
FIAT      77362704
FIAT      77364459
FIAT      9949421
PEUGEOT      1607378080
PEUGEOT      4401E8
PEUGEOT      4401J0
PEUGEOT      4401N0

Zastosowanie Zacisk hamulca RX469801A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu