Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX481413A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX481413A0 FTE automotive GmbH

RX481413A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX481413A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX481313A0
nr EAN 4028569349862

skład zestawu:
RKS8636010 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999021 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX481413A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX481413A0
numery OEM:
JAGUAR      JLM 11870
JAGUAR      JLM 12426
OPEL      542242
OPEL      542244
OPEL      90421730
OPEL      90421740
OPEL      96226978
VAUXHALL      5 42 244
VAUXHALL      90421730
VAUXHALL      90421740
CHEVROLET      542242
CHEVROLET      96192183
CHEVROLET      96226978
DAEWOO      96192183
DAEWOO      96226978
zamienniki:
0 986 471 900
brak
BOSCH
0 986 471 902
brak
BOSCH
11.9481-9872.2
brak
ATE
J3220901
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04804
brak
BLUE PRINT
0 986 47A 900
brak
BOSCH
0 986 47A 902
brak
BOSCH
13012136202
brak
SBS
341987
brak
KAWE
8AC 355 386-881
brak
HELLA
38058400
brak
TEXTAR
38058600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX481413A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu