Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX489807A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX489807A0 FTE automotive GmbH

RX489807A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX489807A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Aluminium / żeliwo szare
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX489808A0
nr EAN 4028569349893

skład zestawu:
RKS8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489807A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489807A0 CITROEN ZX 1.8D 93-97/ PEUGEOT 205 I 1.6 92-94 PRZÓD LEWY
numery OEM:
CITROËN      440083
CITROËN      441005
CITROËN      95607096
CITROËN      95624920
PEUGEOT      440083
PEUGEOT      441005
PEUGEOT      95624920
zamienniki:
0 986 471 672
brak
BOSCH
QBS1413
brak
QUINTON
QBS1421
brak
QUINTON
QBS3337
brak
QUINTON
211923
NK
211931
NK
213771
NK
1301211923
brak
SBS
1301211931
brak
SBS
1301213741
brak
SBS
1301213771
brak
SBS
341054
brak
KAWE

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489807A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu