Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX489808A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX489808A0 FTE automotive GmbH

RX489808A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX489808A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Aluminium / żeliwo szare
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX489807A0
nr EAN 4028569352138

skład zestawu:
RKS8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489808A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489808A0 CITROEN ZX 1.8D 93-97/ PEUGEOT 205 I 1.6 92-94 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
CITROËN      440084
CITROËN      441006
CITROËN      95607097
CITROËN      95624921
PEUGEOT      440084
PEUGEOT      441006
PEUGEOT      95607097
zamienniki:
0 986 472 672
brak
BOSCH
QBS1414
brak
QUINTON
QBS1422
brak
QUINTON
QBS3338
brak
QUINTON
211924
NK
211932
NK
213772
NK
1301211924
brak
SBS
1301211932
brak
SBS
1301213742
brak
SBS
1301213772
brak
SBS
341055
brak
KAWE
38060100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489808A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu