Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX489819A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX489819A0 FTE automotive GmbH

RX489819A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX489819A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy DELCO
parzyste numery artykułów RX489820A0
nr EAN 4028569349923

skład zestawu:
RKS4859 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8699037 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489819A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489819A0 OPEL KADETT E KABRIOLET 1.4S 90-93 PRZÓD LEWY
numery OEM:
OPEL      03487331
OPEL      3487331
OPEL      3487380
OPEL      542079
OPEL      542215
VAUXHALL      03487380
VAUXHALL      3 487 331
VAUXHALL      3 487 380
zamienniki:
0 986 471 462
brak
BOSCH
0 986 47A 462
brak
BOSCH
1301213643
brak
SBS
1301213675
brak
SBS
34278
brak
KAWE
38060500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489819A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu