Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX489827A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX489827A0 FTE automotive GmbH

RX489827A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX489827A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Typ tarczy hamulcowej pełny
Materiał Aluminium / żeliwo szare
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BENDIX
parzyste numery artykułów RX489828A0
nr EAN 4028569354453

skład zestawu:
RKS4861 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8699076 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489827A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489827A0
numery OEM:
CITROËN      440093
CITROËN      4400F4
CITROËN      4400K1
CITROËN      441003
CITROËN      96015069
PEUGEOT      440093
PEUGEOT      4400F4
PEUGEOT      4400K1
PEUGEOT      441003
zamienniki:
0 204 103 289
brak
BOSCH
BCV190
brak
TRW
QBS1423
brak
QUINTON
QBS1455
brak
QUINTON
211935
NK
211975
NK
213787
NK
1301211935
brak
SBS
1301211975
brak
SBS
1301213751
brak
SBS
341742
brak
KAWE

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489827A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu