Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Smart FORTWO coupe (450) 0.7 (450.335) (2004.01-2007.01) 54km » RX489877A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Coupe (450) 0.7 (450.335) (2004.01-2007.01) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX489877A0 FTE automotive GmbH

RX489877A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX489877A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyNISSIN
parzyste numery artykułówRX489878A0
nr EAN4028569489599

skład zestawu:
RKS8699025 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8822015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8922002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489877A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489877A0 NISSAN SUNNY 92-00, SUNNY II 88-90, SUNNY III 90-95
numery OEM:
NISSAN      41011-60Y00
NISSAN      41011-60Y01
NISSAN      41011-60Y02
zamienniki:
0 986 47A 053
brak
BOSCH
24.3481-1725.5
brak
ATE
ADN14853
brak
BLUE PRINT
PF10595
brak
LPR
13012122101
brak
SBS
342020
brak
KAWE
38106400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489877A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu