Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI (2006.06-2008.06) 163km » RX489881A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi (2006.06-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX489881A0 FTE automotive GmbH

RX489881A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX489881A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium / żeliwo szare
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBENDIX
parzyste numery artykułówRX489882A0
nr EAN4028569489636

skład zestawu:
RKS8699076 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489881A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489881A0
numery OEM:
CITROËN      440075
CITROËN      441033
CITROËN      95614558
PEUGEOT      440075
PEUGEOT      441033
zamienniki:
0 204 102 224
brak
BOSCH
0 986 47A 612
brak
BOSCH
PF10019
brak
LPR
1301213739
brak
SBS
341304
brak
KAWE
38106800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489881A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu