Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX489895A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX489895A0 FTE automotive GmbH

RX489895A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX489895A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 290
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TOKICO
parzyste numery artykułów RX489896A0
nr EAN 4028569489773

skład zestawu:
RKS8699025 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8952004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489895A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489895A0 SUZUKI VITARA 88-98, X-90 95-97
numery OEM:
SUZUKI      55102-60A00
SUZUKI      55102-60A00-000
SUZUKI      55102-60A01
SUZUKI      55102-60A01-000
SUZUKI      55102-60A02
SUZUKI      55102-60A02-000
SUZUKI      55102-60A30
SUZUKI      55102-B60A00
zamienniki:
ADK84805
brak
BLUE PRINT
PF11489
brak
LPR
0 986 47A 137
brak
BOSCH
1301215211
brak
SBS
342680
brak
KAWE
38108200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489895A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu