Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Daihatsu CUORE I (L55, L60) 0.5 (L55) (1980.10-1985.09) 27km » RX48995A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Daihatsu Cuore I (l55, L60) 0.5 (l55) (1980.10-1985.09) 27km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX48995A0 FTE automotive GmbH

RX48995A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX48995A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX48994A0
nr EAN4028569352220

skład zestawu:
RKS0079 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX48995A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX48995A0 AUDI COUPE 80-88, 80 75-86, 90 86-87
numery OEM:
AUDI      321 615 124
AUDI      811 615 124
SEAT      321 615 124
SEAT      811 615 124
SKODA      321 615 124
SKODA      811 615 124
VOLKSWAGEN      321 615 124
VOLKSWAGEN      811 615 124

Zastosowanie Zacisk hamulca RX48995A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu