Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro (2013.05-???) 280km » RX519845A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8va, 8vf) S3 Quattro (2013.05-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX519845A0 FTE automotive GmbH

RX519845A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX519845A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]51
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyNISSIN
parzyste numery artykułówRX519844A0
nr EAN4028569665580
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699059 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8826020 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8926005 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX519845A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX519845A0
numery OEM:
HONDA      45018-SH3-E11
HONDA      45018-SR3-900
HONDA      45210-SH3-E11
HONDA      45210-SH3-G11
HONDA      45210-SO4-911
HONDA      45210-SR3-912

Zastosowanie Zacisk hamulca RX519845A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.