Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX529825A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX529825A0 FTE automotive GmbH

RX529825A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX529825A0

Średnica tłoka 1 [mm] 52
Średnica tłoka 2 [mm] 46
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BREMBO
parzyste numery artykułów RX529826A0
nr EAN 4028569664170

skład zestawu:
RKS8619021 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8619022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8837019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX529825A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: CITROEN JUMPER; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 2.0D-3.0D 04.06-
numery OEM:
CITROËN      1651766080
CITROËN      4401K0
FIAT      71769992
FIAT      71793168
FIAT      71793169
FIAT      71793170
FIAT      735322960
FIAT      77364051
PEUGEOT      4401K0
zamienniki:
QBS7683
brak
QUINTON
343912
brak
KAWE
38203300
brak
TEXTAR
8AC 355 395-431
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca RX529825A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu