Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX541415A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX541415A0 FTE automotive GmbH

RX541415A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX541415A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX541315A0
nr EAN 4028569350103

skład zestawu:
RKS0081 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
RKS8699038 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8947002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX541415A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX541415A0
numery OEM:
AUDI      443 615 108 B
AUDI      443 615 124 D
AUDI      893 615 107
AUDI      893 615 123 A
AUDI      893 615 123 AX
SEAT      893 615 107
SEAT      893 615 123 A
SKODA      893 615 107
SKODA      893 615 123 A
VOLKSWAGEN      443 615 108 B
VOLKSWAGEN      443 615 124 D
VOLKSWAGEN      893 615 107
VOLKSWAGEN      893 615 123 A
VOLKSWAGEN      893 615 123 AX
zamienniki:
PF11050
brak
LPR
429662
brak
A.B.S.
BHW266
brak
TRW
13012147112
brak
SBS
341726
brak
KAWE
38019800
brak
TEXTAR
38067100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX541415A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu