Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 417 CDI RWD (907.141, 907.143, 907.145, 907.241, 907.243... (2021-???) 170km » RX5498168A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 417 Cdi Rwd (907.141, 907.143, 907.145, 907.241, 907.243... (2021-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX5498168A0 FTE automotive GmbH

RX5498168A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX5498168A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
MateriałŻeliwo
System hamulcowySUMITOMO
parzyste numery artykułówRX5498167A0
nr EAN4028569494050
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8630011 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8930009 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5498168A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX5498168A0 MITSUBISHI COLT IV 92-96, COLT V 95-03, LANCER V 92-03
numery OEM:
MITSUBISHI      MB928425
PROTON      MB928425
zamienniki:
LC7498
brak
DELPHI
ADC44824
brak
BLUE PRINT
PF11292
brak
LPR
0 986 47B 380
brak
BOSCH
1301213042
brak
SBS
342307
brak
KAWE
38138900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5498168A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.