Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO I (CD9A) (1992.10-1993.12) 250km » RX5498176A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) Evo I (cd9a) (1992.10-1993.12) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX5498176A0 FTE automotive GmbH

RX5498176A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX5498176A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX5498175A0
nr EAN4028569496153

skład zestawu:
RKS8699055 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8852010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8919002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5498176A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX5498176A0
numery OEM:
OPEL      4708212
OPEL      4708234
OPEL      93192955
OPEL      95516295
SUZUKI      55110-62J10
VAUXHALL      93192955
VAUXHALL      95516295
zamienniki:
24.3541-1822.7
brak
ATE
DC84041
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
BHW708
brak
TRW
1301215244
brak
SBS
344041
brak
KAWE
38143900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5498176A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu