Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX5498177A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX5498177A0 FTE automotive GmbH

RX5498177A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX5498177A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 287
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 17
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TOKICO
parzyste numery artykułów RX5498178A0
nr EAN 4028569496160

skład zestawu:
RKS8634001 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8852003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8952007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5498177A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX5498177A0 SUZUKI GRAND VITARA I 98-03, VITARA 90-99
numery OEM:
SUZUKI      55102-56B00
SUZUKI      55102-56B30
SUZUKI      55102-65D00
zamienniki:
ADK84815
brak
BLUE PRINT
PF11449
brak
LPR
1301215255
brak
SBS
342610
brak
KAWE
38144000
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5498177A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu