Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD (2004.04-2008.08) 136km » RX5498178A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Multi Wagon (192_) 1.9 Jtd (2004.04-2008.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX5498178A0 FTE automotive GmbH

RX5498178A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX5498178A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]287
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]17
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTOKICO
parzyste numery artykułówRX5498177A0
nr EAN4028569496177
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8634001 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8852003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8952007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5498178A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX5498178A0 SUZUKI GRAND VITARA I 98-03, VITARA 90-99
numery OEM:
SUZUKI      55101-56B00
SUZUKI      55101-56B30
SUZUKI      55101-65D00
zamienniki:
ADK84816
brak
BLUE PRINT
PF11450
brak
LPR
1301215256
brak
SBS
342611
brak
KAWE
38144100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5498178A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.