Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro (2018.09-???) 620km » RX57201A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (4s9, 4sr) 5.2 Fsi Quattro (2018.09-???) 620km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX57201A0 FTE automotive GmbH

RX57201A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX57201A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX57101A0
nr EAN4028569353111
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS5705 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8647004 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847005 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX57201A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX57201A0
numery OEM:
AUDI      291 615 108
AUDI      291 615 108B
SEAT      291 615 108
SEAT      291 615 108 B
SKODA      291 615 108
SKODA      291 615 108 B
VOLKSWAGEN      291 615 108
VOLKSWAGEN      291 615 108 B

Zastosowanie Zacisk hamulca RX57201A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.