Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT (8N3) 1.8 T quattro (1998.10-2006.06) 224km » RX5798146A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi Tt (8n3) 1.8 T Quattro (1998.10-2006.06) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX5798146A0 FTE automotive GmbH

RX5798146A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX5798146A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyMAZDA
parzyste numery artykułówRX5798145A0
nr EAN4028569665900
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8632015 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8832025 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8932021 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5798146A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: MAZDA 6 1.8-2.5 08.07-07.13
numery OEM:
MAZDA      GS1D 33 61X
MAZDA      GSZD 33 98Z
zamienniki:
QBS7894
brak
QUINTON
344165
brak
KAWE
13012132136
brak
SBS
38199300
brak
TEXTAR
DC84165
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
8AC 355 395-561
brak
HELLA
J3223066
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5798146A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.