Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX579880A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX579880A0 FTE automotive GmbH

RX579880A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX579880A0

Średnica tłoka [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy NISSAN
parzyste numery artykułów RX579879A0
nr EAN 4028569496221

skład zestawu:
RKS8634002 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899007 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8934001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX579880A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX579880A0 NISSAN CEFIRO 94-99, MAXIMA II 88-94, MAXIMA QX 95-00
numery OEM:
NISSAN      41001-0E500
NISSAN      41001-32R00
NISSAN      41001-32R01
NISSAN      41001-44F00
NISSAN      41001-44F01
NISSAN      41001-4L010
NISSAN      41001-71E02
NISSAN      41001-88E00
NISSAN      41001-88E01
NISSAN      41001-88E02
zamienniki:
LC7504
brak
DELPHI
ADN148102
brak
BLUE PRINT
ADN14844
brak
BLUE PRINT
ADN14888
brak
BLUE PRINT
PF12326
brak
LPR
212212
NK
212216
NK
1301212212
brak
SBS
1301212216
brak
SBS
1301212248
brak
SBS
341229
brak
KAWE
38144700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX579880A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu