Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX60102A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX60102A0 FTE automotive GmbH

RX60102A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX60102A0

Średnica tłoka [mm] 60
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX60202A0
nr EAN 4028569350264

skład zestawu:
RKS6003 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS60100 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8633008 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833005 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX60102A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX60102A0
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 421 30 98
MERCEDES-BENZ      003 421 00 98
MERCEDES-BENZ      003 421 06 98
MERCEDES-BENZ      123 420 01 83
MERCEDES-BENZ      A 002 421 05 98
MERCEDES-BENZ      A 002 421 30 98
MERCEDES-BENZ      A 003 421 00 98
zamienniki:
0 204 102 220
brak
BOSCH
PF10441
brak
LPR
LC3804
brak
DELPHI
BHS200E
brak
TRW
213319
NK
1301213317
brak
SBS
1301213319
brak
SBS
1301213321
brak
SBS
34478
brak
KAWE
38029500
brak
TEXTAR
38082300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX60102A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu