Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT CC B6 (357) 2.0 TSI (2010.11-2012.01) 211km » RX609834A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Cc B6 (357) 2.0 Tsi (2010.11-2012.01) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX609834A0 FTE automotive GmbH

RX609834A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX609834A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyMANDO
parzyste numery artykułówRX609833A0
nr EAN4028569491073

skład zestawu:
RKS8634003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8934004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX609834A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX609834A0 HYUNDAI GRACE 93-04, H-1 / STAREX 97-04, H100 93-04
numery OEM:
HYUNDAI      58190-44A00
zamienniki:
0 986 474 034
brak
BOSCH
J3220505
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04808
brak
BLUE PRINT
PF11470
brak
LPR
1301213412
brak
SBS
342647
brak
KAWE
38121200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX609834A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu