Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX609846A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX609846A0 FTE automotive GmbH

RX609846A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX609846A0

Średnica tłoka [mm] 60
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy AISIN
parzyste numery artykułów RX609845A0
nr EAN 4028569491196

skład zestawu:
RKS8645003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8945004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX609846A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX609846A0
numery OEM:
TOYOTA      47730-26040
TOYOTA      47730-26080
TOYOTA      47730-35130
VOLKSWAGEN      J47 730 260 80
zamienniki:
LC3577
brak
DELPHI
PF12366
brak
LPR
0 986 47B 129
brak
BOSCH
ADT34870
brak
BLUE PRINT
QBS4106
brak
QUINTON
2145164
NK
214548
NK
13012145164
brak
SBS
1301214548
brak
SBS
13012199124
brak
SBS
341451
brak
KAWE
38122400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX609846A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu