Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 CRDi Hybrid 48V HTRAC (2020.11-???) 136km » RX609892A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Hyundai Tucson (nx4e, Nx4a) 1.6 Crdi Hybrid 48v Htrac (2020.11-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX609892A0 FTE automotive GmbH

RX609892A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX609892A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAKEBONO
parzyste numery artykułówRX609891A0
nr EAN4028569666006

skład zestawu:
RKS8622030 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8822033 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8922032 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX609892A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX609892A0 NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 07-, X-TRAIL 07-
numery OEM:
NISSAN      41001-4BA0C
NISSAN      41001-JD00A
NISSAN      410014BA0A
RENAULT      41001-4BA0C

Zastosowanie Zacisk hamulca RX609892A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu