Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V (1992.08-1994.12) 140km » RX689802A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E 16v (1992.08-1994.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX689802A0 FTE automotive GmbH

RX689802A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX689802A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]68
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyNISSAN
parzyste numery artykułówRX689803A0
nr EAN4028569666099

skład zestawu:
RKS8622007 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8822009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8922010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX689802A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: NISSAN PATROL III/1, PATROL III/2 2.8/2.8D/3.2D 11.79-11.95
numery OEM:
NISSAN      41010-C7164
NISSAN      41011-C7801
NISSAN      41011-C7811
NISSAN      41011-C7812
NISSAN      41011-C9600

Zastosowanie Zacisk hamulca RX689802A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu