Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
Długość [mm] | 32,00 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 33 |
Średnica przegubu [mm] | 94,00 |
otwór Ø [mm] | 8,20 |
Ilość otworów | 6 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 78,00 |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064111061 |
Dodatkowe informacje o produkcie Przegub, wał napędowy 301106 GKN (LÖBRO)
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
171407331F, 171407331H, 171407331K, 1H0407331A, 321407331, 321407331B, 431407331E, 807407331, ZBA407331
171407331F, 171407331H, 171407331K, 1H0407331A, 321407331, 321407331B, 431407331E, 807407331, ZBA407331
4402235
171407331F, 171407331H, 171407331K, 1H0407331A, 321407331, 321407331B, 431407331E, 807407331, ZBA407331
ALFA ROMEO | 4402235 | |
AUDI | 171407331F | |
AUDI | 171407331H | |
AUDI | 171407331K | |
AUDI | 1H0407331A | |
AUDI | 321407331 | |
AUDI | 321407331B | |
AUDI | 431407331E | |
AUDI | 807407331 | |
AUDI | ZBA407331 | |
FIAT | 4402235 | |
LANCIA | 4402235 | |
SEAT | 171407331F | |
SEAT | 171407331H | |
SEAT | 171407331K | |
SEAT | 1H0407331A | |
SEAT | 321407331 | |
SEAT | 321407331B | |
SEAT | 431407331E | |
SEAT | 807407331 | |
SEAT | ZBA407331 | |
SKODA | 171407331F | |
SKODA | 171407331H | |
SKODA | 171407331K | |
SKODA | 1H0407331A | |
SKODA | 321407331 | |
SKODA | 321407331B | |
SKODA | 431407331E | |
SKODA | 807407331 | |
SKODA | ZBA407331 | |
VOLKSWAGEN | 171407331F | |
VOLKSWAGEN | 171407331H | |
VOLKSWAGEN | 171407331K | |
VOLKSWAGEN | 1H0407331A | |
VOLKSWAGEN | 321407331 | |
VOLKSWAGEN | 321407331B | |
VOLKSWAGEN | 431407331E | |
VOLKSWAGEN | 807407331 | |
VOLKSWAGEN | ZBA407331 |
Zastosowanie Przegub, wał napędowy 301106 GKN (LÖBRO) w samochodach:
Opinie Klientów o Przegub, wał napędowy 301106 GKN (LÖBRO):
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.