Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 38 | |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 33 | |
Ilość zębów, pierścień ABS | 45 | |
Ø pierścienia ABS [mm] | 81,00 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,50 | |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym | |
Średnica przegubu [mm] | 88,00 | |
Długość [mm] | 87,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
Wymiar gwintu | M16x1,5x72 | |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) | |
Nowa część | ||
nr EAN | 4019064143802 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 304331 GKN (LÖBRO)
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
8E0407305A, 8E0407305D, 8E0498099, 8E0498099D
8E0407305A, 8E0407305D, 8E0498099, 8E0498099D
AUDI | 8E0407305A | |
AUDI | 8E0407305D | |
AUDI | 8E0498099 | |
AUDI | 8E0498099D | |
SEAT | 8E0407305A | |
SEAT | 8E0407305D | |
SEAT | 8E0498099 | |
SEAT | 8E0498099D | |
SKODA | 8E0407305A | |
SKODA | 8E0407305D | |
SKODA | 8E0498099 | |
SKODA | 8E0498099D | |
VOLKSWAGEN | 8E0407305A | |
VOLKSWAGEN | 8E0407305D | |
VOLKSWAGEN | 8E0498099 | |
VOLKSWAGEN | 8E0498099D | |
VOLKSWAGEN | 8E0498099DX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 304331 GKN (LÖBRO) w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 304331 GKN (LÖBRO):
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.