Brak możliwości wysyłki
Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 31 | |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 29 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 35,00 | |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie | |
Średnica przegubu [mm] | 97,00 | |
Długość [mm] | 639,6 | |
Średnica przegubu trójbieżnego (Tripode) [mm] | 42,10 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem | |
Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Nowa część | ||
nr EAN | 4019064146940 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 304610 GKN (LÖBRO)
FIAT | 1349787080 | |
FIAT | 1355333080 | |
FIAT | 46308316 | |
FIAT | 46308488 | |
FIAT | 46308502 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 304610 GKN (LÖBRO) w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 304610 GKN (LÖBRO):
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.