Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK0887 goodyear

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0887 GOODYEAR

6PK0887 Pasek klinowy wielorowkowy GOODYEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6PK0887

producent:

GOODYEAR

Długość [mm]:887
Szerokość [mm]:21,4
Ilość żeber:6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0887 GOODYEAR

numery OEM:
AUDI      028903137AK
AUDI      028903137K
BMW      11720-54B00
BMW      1172054B00
CHRYSLER      4891 506AB
CHRYSLER      4891 506AC
CHRYSLER      4891 506AD
CHRYSLER      4891506AB
CHRYSLER      4891506AC
CHRYSLER      4891506AD
CITROËN      1280-34
CITROËN      1280-69
CITROËN      128034
FIAT      7730052
NISSAN      11720-31U00
NISSAN      11720-31U02
NISSAN      11720-4F105
NISSAN      11720-54B00
NISSAN      1172031U00
NISSAN      1172031U02
NISSAN      117204F105
NISSAN      1172054B00
NISSAN      11920-28E10
NISSAN      11920-31U02
NISSAN      11920-D4201
NISSAN      119202800
NISSAN      11920280000000000
NISSAN      1192028E10
NISSAN      1192031U02
NISSAN      11920D4201
PEUGEOT      1280-35
PEUGEOT      1280-69
PEUGEOT      128035
RENAULT      7700723964
SEAT      037903137E
VOLKSWAGEN      037903137B
VOLKSWAGEN      037903137D
VOLKSWAGEN      037903137E
CHEVROLET      96183110

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0887 GOODYEAR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.