Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda FX FX 650 Vigor (RD09) (1999.01-2002.12) 34km » 5DA 193 175-801 hella
wybrany samochód: 
Honda Fx Fx 650 Vigor (rd09) (1999.01-2002.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA

5DA 193 175-801 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 193 175-801
Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 193 175-801

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania1
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300589092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 I, S60 II, S80 I, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 II, V70 III, XC60 I, XC70 II, FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 2.0-2.5ALK 11.99-12.18
numery OEM:
FORD      6M5G 12029 AA
VOLVO      30713417
VOLVO      307134170
VOLVO      8677837
FORD USA      1371601
FORD USA      6M5G12029AA
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.