Długość [mm] | 360 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Sonda lambda | nieogrzewany | |
nr EAN | 4082300652239 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 009 166-891 HELLA
CHRYSLER | 30 004 243 | |
CHRYSLER | 33 004 243 | |
CHRYSLER | 50 147 80A A | |
CHRYSLER | 53 000 886 | |
ISUZU | 8251331850 | |
ISUZU | 8251626000 | |
ISUZU | 8970185860 | |
OPEL | 0855373 | |
OPEL | 24133391 | |
OPEL | 25 13 3391 | |
OPEL | 25105107 | |
OPEL | 25105901 | |
OPEL | 25162012 | |
OPEL | 25162600 | |
OPEL | 25162693 | |
OPEL | 25162753 | |
OPEL | 25164596 | |
OPEL | 25166816 | |
OPEL | 4300009 | |
OPEL | 8 55 305 | |
OPEL | 8 55 315 | |
OPEL | 8 55 333 | |
OPEL | 85 53 28 | |
OPEL | 85 53 29 | |
OPEL | 97018586 | |
OPEL | 97360608 | |
SUBARU | 18213-60B00 | |
SUBARU | 18213-60B00-000 | |
SUZUKI | 18213-64B00 | |
SUZUKI | 1821360B00000 | |
SUZUKI | 1821364B00000 | |
SUZUKI | 1821382010 | |
VAUXHALL | 0855373 | |
VAUXHALL | 24133391 | |
VAUXHALL | 25 13 3391 | |
VAUXHALL | 25105107 | |
VAUXHALL | 25105901 | |
VAUXHALL | 25162012 | |
VAUXHALL | 25162600 | |
VAUXHALL | 25162693 | |
VAUXHALL | 25162753 | |
VAUXHALL | 25164596 | |
VAUXHALL | 25166816 | |
VAUXHALL | 4300009 | |
VAUXHALL | 8 55 305 | |
VAUXHALL | 8 55 315 | |
VAUXHALL | 8 55 333 | |
VAUXHALL | 85 53 28 | |
VAUXHALL | 85 53 29 | |
VAUXHALL | 97018586 | |
VAUXHALL | 97360608 | |
CHEVROLET | 25106073 | |
CHEVROLET | 25162753 | |
DAEWOO | 25106073 | |
DAEWOO | 25162753 | |
DAEWOO | 96335925 |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 009 166-891 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.