Długość przewodu [mm] | 350 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300652468 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 358 066-141 HELLA
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
46545432, 46750245, 46751052, 46751082, 55218148, 55236778
46545432, 46750245, 46751052, 46751082, 55218148, 55236778
46545432, 46750245, 46751052, 46751082, 55218148, 55236778
46545432, 46750245, 46751052, 46751082, 5001834021, 504083015, 55218148, 55236778
ALFA ROMEO | 46545432 | |
ALFA ROMEO | 46750245 | |
ALFA ROMEO | 46751052 | |
ALFA ROMEO | 46751082 | |
ALFA ROMEO | 55218148 | |
ALFA ROMEO | 55236778 | |
FIAT | 46545432 | |
FIAT | 46750245 | |
FIAT | 46751052 | |
FIAT | 46751082 | |
FIAT | 55218148 | |
FIAT | 55236778 | |
IVECO | 46545432 | |
IVECO | 46750245 | |
IVECO | 46751052 | |
IVECO | 46751082 | |
IVECO | 5001834021 | |
IVECO | 504083015 | |
IVECO | 55218148 | |
IVECO | 55236778 | |
LANCIA | 46545432 | |
LANCIA | 46750245 | |
LANCIA | 46751052 | |
LANCIA | 46751082 | |
LANCIA | 55218148 | |
LANCIA | 55236778 | |
FERRARI | 465 4543 2 | |
FERRARI | 467 5024 5 | |
FERRARI | 467 5105 2 | |
FERRARI | 467 5108 2 | |
FERRARI | 552 1814 8 | |
FERRARI | 552 3677 8 |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 358 066-141 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.