Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300652598 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 358 066-411 HELLA
AUDI | 022 906 262 AT | |
AUDI | 022 906 262 BG | |
AUDI | 022 906 262 K | |
AUDI | 022 906 265 C | |
AUDI | 06A 906 262 BG | |
AUDI | 06A 906 262 CJ | |
AUDI | 06C 902 265 M | |
AUDI | 06C 906 265 L | |
AUDI | 06C 906 265 M | |
AUDI | 06L 906 626 2 | |
AUDI | 07C 906 262 AR | |
AUDI | 1K0 998 262 R | |
SEAT | 022 906 262 AT | |
SEAT | 022 906 262 BG | |
SEAT | 022 906 262 K | |
SEAT | 022 906 265 C | |
SEAT | 06A 906 262 BG | |
SEAT | 06A 906 262 CJ | |
SEAT | 06C 902 265 M | |
SEAT | 06C 906 265 L | |
SEAT | 06C 906 265 M | |
SEAT | 06L 906 626 2 | |
SEAT | 07C 906 262 AR | |
SEAT | 1K0 998 262 R | |
SKODA | 022 906 262 AT | |
SKODA | 022 906 262 BG | |
SKODA | 022 906 262 K | |
SKODA | 022 906 265 C | |
SKODA | 06A 906 262 BG | |
SKODA | 06A 906 262 CJ | |
SKODA | 06C 902 265 M | |
SKODA | 06C 906 265 L | |
SKODA | 06C 906 265 M | |
SKODA | 06L 906 626 2 | |
SKODA | 07C 906 262 AR | |
SKODA | 1K0 998 262 R | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AT | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BG | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 022 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BG | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CJ | |
VOLKSWAGEN | 06C 902 265 M | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 L | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 M | |
VOLKSWAGEN | 06L 906 626 2 | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AR | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 R |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 358 066-411 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.