Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8AH 355 463-721 hella

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 463-721 HELLA

8AH 355 463-721 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6372

numer części:

8AH 355 463-721

producent:

HELLA

Długość [mm] 280
Gwint wewnętrzny [mm] 2 x M10x1
Techniczny numer informacyjny AH6372
nr EAN 4082300468236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 463-721 HELLA

numery OEM:
RENAULT      462107211R
RENAULT      6001547820
RENAULT      6001551097
RENAULT      7704003765
RENAULT      7704003905
RENAULT      8200020558
DACIA      462107211R
DACIA      6001547820
DACIA      6001551097
DACIA      7704003765
DACIA      7704003905
DACIA      8200020558

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 463-721 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 463-721 HELLA:

Łukasz, Bałtów
2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.