Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8AH 355 464-611 hella

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-611 HELLA

8AH 355 464-611 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6461

numer części:

8AH 355 464-611

producent:

HELLA

Długość [mm] 326
Techniczny numer informacyjny AH6461
nr EAN 4082300469127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-611 HELLA

numery OEM:
FORD      2T142078AC
FORD      2T142078AD
FORD      2T142078AE
FORD      2T142078AF
FORD      2T142078AG
FORD      2T142078AH
FORD      4370932
FORD      4401218
FORD      4426034
FORD      4432391
FORD      4447381
FORD      5144326

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-611 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-611 HELLA:

Łukasz, Bałtów
2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.