Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Toyota DYNA 150 Platforma / podwozie (LY_) 2.8 D (LY61_) (1988.08-1995.05) 83km » 8AH 355 465-401 hella
wybrany samochód: 
Toyota Dyna 150 Platforma / Podwozie (ly_) 2.8 D (ly61_) (1988.08-1995.05) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 465-401 HELLA

8AH 355 465-401 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6540

numer części:

8AH 355 465-401

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
nr EAN4082300469912

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 465-401 HELLA

numery OEM:
FORD      6114613
FORD      84FB0002078AA
FORD      84FB2078AA

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 465-401 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 465-401 HELLA:

Łukasz, Bałtów
2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.