Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.0 TSI (2017.01-2018.07) 86km » 8AM 355 504-341 hella
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.0 Tsi (2017.01-2018.07) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 8AM 355 504-341 HELLA

8AM 355 504-341 Pompa hamulcowa HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AM0434

numer części:

8AM 355 504-341

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]23,81
Otwór Ø 2 [mm]25,40
Gwintowana złączkaM10 x 1 (x3)
MateriałAluminium
System hamulcowyBOSCH
Techniczny numer informacyjnyAM0434
nr EAN4082300441413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 8AM 355 504-341 HELLA

numery OEM:
NISSAN      4601000QAE
NISSAN      4601000QAR
NISSAN      7701205286
NISSAN      7701208176
OPEL      4400036
OPEL      4415520
OPEL      9108036
OPEL      93181416
RENAULT      7701205286
RENAULT      7701208176
VAUXHALL      9108036
VAUXHALL      93181416

Zastosowanie Pompa hamulcowa 8AM 355 504-341 HELLA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.