Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 665-721 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 665-721 HELLA

8AS 355 665-721 Cięgło, hamulec postojowy HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6572

numer części:

8AS 355 665-721

producent:

HELLA

Długość 1 [mm] 1495
Długość 2 [mm] 1365
Ciężar [kg] 0,535
Techniczny numer informacyjny AS6572
nr EAN 4082300536348

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 665-721 HELLA

numery OEM:
NISSAN      3653000QAC
NISSAN      3653000QAD
NISSAN      8200178389
NISSAN      8200263819
OPEL      3653000QAC
OPEL      3653000QAD
OPEL      4408727
OPEL      4411413
OPEL      4411415
OPEL      4414821
OPEL      8200178389
OPEL      8200263819
OPEL      91165523
OPEL      91165524
OPEL      91168672
OPEL      93852188
RENAULT      3653000QAC
RENAULT      3653000QAD
RENAULT      7700312837
RENAULT      8200178389
RENAULT      8200263819
RENAULT      91168672
VAUXHALL      91165523
VAUXHALL      91165524
VAUXHALL      91168672
VAUXHALL      93852188

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 665-721 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.