Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 667-341 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-341 HELLA

8AS 355 667-341 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numery handlowe:

AS6734

numer części:

8AS 355 667-341

producent:

HELLA

Długość 1 [mm] 1060
Długość 2 [mm] 805
Ciężar [kg] 0,420
Techniczny numer informacyjny AS6734
nr EAN 4082300537963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-341 HELLA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1244201185
MERCEDES-BENZ      2014200685
MERCEDES-BENZ      2014201185
MERCEDES-BENZ      A1244201185
MERCEDES-BENZ      A2014200685
MERCEDES-BENZ      A2014201185

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-341 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.