Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Fiat LINEA (323_, 110_) 1.3 JTD Multijet (323AXB1A) (2006.10-???) 86km » 8AS 355 667-771 hella
wybrany samochód: 
Fiat Linea (323_, 110_) 1.3 Jtd Multijet (323axb1a) (2006.10-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-771 HELLA

8AS 355 667-771 Cięgło, hamulec postojowy HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6777

numer części:

8AS 355 667-771

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1355
Długość 2 [mm]1155
Długość 3 [mm]1355
Długość 4 [mm]1155
Ciężar [kg]1,042
Techniczny numer informacyjnyAS6777
nr EAN4082300538397

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-771 HELLA

numery OEM:
OPEL      24436467
OPEL      522153
OPEL      522558
OPEL      90581267
VAUXHALL      24436467
VAUXHALL      90581267

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-771 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.